Nagrody PAYBACK

Jak zamówić Nagrodę?

Żeby zamówić nagrodę, musisz być zarejestrowanym uczestnikiem Programu PAYBACK i posiadać minimum 100 °P PAYBACK na swoim koncie.

Następnie skorzystaj z oferty Nagród PAYBACK – wybierz interesującą Cię Nagrodę, dodaj ją do koszyka, uzupełnij wymagane dane (np. adres dostawy i adres email) i kliknij przycisk „Zapłać i zamów”.

Płatności za Nagrodę

Nagrodę PAYBACK możesz odebrać za punkty, bony PAYBACK lub z dopłatą pieniężną.

Punkty: jednorazowo możesz wymienić minimum 100 °P a maksymalnie 20 000 °P.

Dopłata pieniężna: musisz wymienić minimum 100 °P na Nagrodę, ale resztę możesz dopłacić pieniędzmi. Na zrealizowanie dopłaty masz 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku niedokończenia płatności (np. utracenia odpowiedniego linku do płatności) system automatycznie wyśle przypomnienie o płatności wraz z linkiem, godzinę po złożeniu zamówienia na adres email podany w zamówieniu Nagrody PAYBACK.

Dostawa

Dostawa Nagród PAYBACK jest darmowa i zazwyczaj trwa do 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W wyjątkowych okolicznościach proces dostawy może wydłużyć się do 21 dni. Dostawy realizujemy tylko na terytorium Polski.

Zwroty

Możesz zwrócić otrzymaną Nagrodę bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Jeśli skorzystasz z firmy kurierskiej, z którą współpracujemy, to zwrot Nagrody jest darmowy. Instrukcję, jak zamówić kuriera za darmo znajdziesz na potwierdzeniu zakupu dołączonym do przesyłki z Nagrodą PAYBACK.

Pamiętaj, aby przy zwrocie Nagrody do przesyłki załączyć odcięty formularz zwrotu (dolną część potwierdzenia zakupu) z zaznaczoną przyczyną zwrotu lub oczekiwanym rezultatem zwrotu. Jeżeli nie posiadasz formularza zwrotu dostarczonego z Nagrodą PAYBACK, możesz odesłać Nagrodę PAYBACK, przygotowując własne oświadczenie. Informacje, które musisz w nim zawrzeć to: numer zamówienia, imię i nazwisko, nazwę i liczbę zwracanych nagród oraz przyczynę zwrotu.

Reklamacje

Możesz złożyć reklamację w ciągu 2 lat od otrzymania Nagrody, jednak nie później niż rok od stwierdzenia danej wady przez formularz załączony do przesyłki lub kontaktując się z nami pod numerem 801 044 440 (koszt zgodny z taryfą operatora). Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeżeli ten termin z usprawiedliwionych przyczyn ulegnie wydłużeniu, poinformujemy Cię o tym (telefonicznie lub mailowo).

Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, możesz otrzymać nową Nagrodę lub zwrot płatności.

Vouchery i karty podarunkowe

Vouchery i karty podarunkowe to kody alfanumeryczne, które możesz wykorzystać w danym sklepie lub portalu internetowym. Vouchery można nabyć tylko za punkty PAYBACK, bez możliwości dopłaty pieniężnej.

Po złożeniu zamówienia, kod zostanie wysłany na podany przez Ciebie adres email w ciągu kilku minut. Jeżeli po 2 godzinach nadal nie otrzymałeś vouchera, sprawdź, czy podany przez Ciebie adres email jest poprawny, oraz czy Twój voucher nie znajduje się w zakładce SPAM. Jeśli dwie powyższe rady nie pomogą, skontaktuj się z nami przez formularz lub pod numerem 801 044 440 (koszt zgodny z taryfą operatora) – przyślemy kod ręcznie.

Jeżeli kod nie działa, upewnij się, że nie zawiera dodatkowych znaków (np. spacja) oraz że spełniasz warunki użycia kodu, znajdujące się na karcie nagrody (np. wymagana minimalna wartość zamówienia). Jeśli nadal nie można użyć kodu, skontaktuj się z nami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!