Nagrody PAYBACK

➡️ Jak zamówić Nagrodę w PAYBACK?

Żeby zamówić nagrodę, musisz być zarejestrowanym uczestnikiem Programu PAYBACK i posiadać minimum 100 °P PAYBACK na swoim koncie.

Następnie skorzystaj z oferty Nagród PAYBACK – wybierz interesującą Cię Nagrodę, dodaj ją do koszyka, uzupełnij wymagane dane (np. adres dostawy i adres email) i kliknij przycisk „Zapłać i zamów”.

Punkty PAYBACK można wymienić na: nagrody fizyczne lub vouchery w Sklepie z Nagrodami PAYBACK, dopłaty lub nagrody u Partnerów Programu, mile w Programie Miles & More, wpłacić na rzecz organizacji charytatywnych, np. Pajacyk

➡️ Jak zapłacić za Nagrodę PAYBACK?

Nagrodę PAYBACK możesz odebrać za punkty, bony PAYBACK lub z dopłatą pieniężną.

Punkty: jednorazowo możesz wymienić minimum 100 °P a maksymalnie 20 000 °P.

Dopłata pieniężna: musisz wymienić minimum 100 °P na Nagrodę, ale resztę możesz dopłacić pieniędzmi. Na zrealizowanie dopłaty masz 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku niedokończenia płatności (np. utracenia odpowiedniego linku do płatności) system automatycznie wyśle przypomnienie o płatności wraz z linkiem, godzinę po złożeniu zamówienia na adres email podany w zamówieniu Nagrody PAYBACK.

➡️ Jak wymienić punkty u Partnerów PAYBACK?

W celu dokonania wymiany punktów u jednego ze stacjonarnych Partnerów Programu PAYBACK np. BP, Kufland, PSB Mrówka wystarczy, że przy kasie wyrazisz chęć zapłacenia punktami PAYBACK, okażesz kasjerowi kartę oraz z autoryzujesz się hasłem. Hasłem jest dzień i miesiąc urodzenia, który podałeś podczas rejestracji w Programie.

➡️ Jaki jest Koszt dostawy Nagrody w PAYBACK?

Dostawa Nagród PAYBACK jest darmowa i zazwyczaj trwa do 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności. W wyjątkowych okolicznościach proces dostawy może wydłużyć się do 21 dni. Dostawy realizujemy tylko na terytorium Polski.

➡️ Jak zwrócić Nagrodę PAYBACK?

W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, masz możliwość zwrotu każdej nagrody rzeczowej bez ponoszenia kosztów transportu. Wystarczą trzy proste kroki.

1. Wybierz dostawcę

Nagrody są dystrybuowane przez dwóch operatorów. Są to: BP Europa SE oraz cadooz rewards GmbH. Na stronie ze szczegółowym opisem nagrody znajdziesz informację, kto jest jej sprzedawcą.

2. Wygeneruj zwrot

W każdej paczce z nagrodą znajduje się dokument, zawierający instrukcję wykonania zwrotu. Postępuj według wymienionych wskazówek, aby wygenerować zwrot. Jeśli jednak nie posiadasz dokumentu, skontaktuj się z infolinią:

Nagrody BP EUROPA SE | tel. 801-114-747 lub (22) 558-00-42

Nagrody CADOOZ REWARDS GmbH | tel. 801-044-440


Uwaga!

Pamiętaj, aby przed rozmową przygotować niezbędne dane w postaci szczegółów zamówienia. Masz do nich dostęp po zalogowaniu się na https://sklep.payback.pl/moje-nagrody.

Nasi konsultanci przekażą Ci wszelkie informację, w celu zorganizowania zwrotu.

3. Przygotuj paczkę

Zapakuj przesyłkę zwrotną– możesz w tym celu użyć opakowania, w którym otrzymałeś nagrodę. Punkty PAYBACK pojawią się ponownie na Twoim koncie po pozytywnym przyjęciu zwrotu, nie później niż w przeciągu 14 dni od realizacji zwrotu.


Niniejsze zasady odnoszą się jedynie do nagród fizycznych. Zgodnie z regulaminem sprzedaży, odstąpienie od umowy jest niemożliwe w wypadku voucherów. Szczegóły dotyczące dystrybucji kart podarunkowych znajdziesz tutaj.

➡️ Jak zareklamować Nagrodę w PAYBACK?

Możesz złożyć reklamację w ciągu 2 lat od otrzymania Nagrody, jednak nie później niż rok od stwierdzenia danej wady przez formularz załączony do przesyłki lub kontaktując się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt zgodny z taryfą operatora). Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeżeli ten termin z usprawiedliwionych przyczyn ulegnie wydłużeniu, poinformujemy Cię o tym (telefonicznie lub mailowo).

Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, możesz otrzymać nową Nagrodę lub zwrot płatności.

➡️ Jak działają vouchery i karty podarunkowe PAYBACK?

Vouchery i karty podarunkowe to kody alfanumeryczne, które możesz wykorzystać w danym sklepie lub portalu internetowym. Vouchery można nabyć tylko za punkty PAYBACK, bez możliwości dopłaty pieniężnej.

Po złożeniu zamówienia, kod zostanie wysłany na podany przez Ciebie adres email w ciągu kilku minut. Jeżeli po 2 godzinach nadal nie otrzymałeś vouchera, sprawdź, czy podany przez Ciebie adres email jest poprawny, oraz czy Twój voucher nie znajduje się w zakładce SPAM. Jeśli dwie powyższe rady nie pomogą, skontaktuj się z nami przez formularz lub pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt zgodny z taryfą operatora) – przyślemy kod ręcznie.

Jeżeli kod nie działa, upewnij się, że nie zawiera dodatkowych znaków (np. spacja) oraz że spełniasz warunki użycia kodu, znajdujące się na karcie nagrody (np. wymagana minimalna wartość zamówienia). Jeśli nadal nie można użyć kodu, skontaktuj się z nami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!