Karta PAYBACK

Strona GłównaPomoc i kontakt ● Karta PAYBACK

➡️ Gdzie jest numer karty PAYBACK i kod CVC?

Numer karty znajduje się na jej odwrocie, tuż nad kodem kreskowym. Kod zabezpieczający CVC jest również na odwrocie, w prawym dolnym rogu karty.

➡️ Jak otrzymać kartę PAYBACK?

To proste! Kartę możesz odebrać u naszych Partnerów stacjonarnych:

  • na stacjach BP
  • w sklepach Maxi Zoo
  • w sklepach PSB Mrówka
  • w sklepach Kaufland
  • w placówkach CUK Ubezpieczenia

Odebraną kartę koniecznie zarejestruj, aby korzystać z najlepszych promocji i kuponów, szybko zbierać punkty, a następnie wymieniać je na nagrody.
Kartę możesz też zamówić online. Wystarczy, że wypełnisz formularz, a my dostarczymy ją w ciągu 3 tygodni. Po rejestracji online od razu możesz już zalogować się w aplikacji i korzystać z karty w telefonie. Zacznij zbierać punkty już dziś w aplikacji PAYBACK!

*Jeśli nie masz pewności czy Twoja karta jest zarejestrowana możesz to łatwo sprawdzić tutaj. Po wpisaniu numeru karty, kodu CVC oraz kliknięciu w przycisk „Dalej” wyświetli się komunikat: „Karta jest już zarejestrowana. Możesz się zalogować” lub zostaniesz przeniesiony do formularza rejestracyjnego (w przypadku gdy karta nie była wcześniej zarejestrowana).

Możesz również do nas zadzwonić +48 22 339 63 00. Nasi konsultanci szybko to za Ciebie sprawdzą :)


➡️ Jak zarejestrować kartę PAYBACK?

Aby odbierać Nagrody oraz wymieniać punkty PAYBACK na zakupy musisz zarejestrować swoją kartę. Wypełnij formularz zgodnie z instrukcją i kliknij "Zarejestruj się".
Rejestrując nową kartę, musisz użyć unikalnego adresu email. Jeżeli już wcześniej zbierałeś punkty PAYBACK na inną kartę, możesz połączyć konta później lub dodać nową kartę do istniejącego konta.
Jeśli chcesz założyć nowe konto, a Twój adres email jest już w naszej bazie, skontontaktuj się z nami +48 22 339 63 00.

➡️ Jak dodać kartę PAYBACK?

Jeśli chcesz zbierać punkty PAYBACK wspólnie z innymi osobami - na jedno konto, mając kilka kart - nie ma problemu. Karty PAYBACK możesz łączyć w jedno konto. W tym celu zadzwoń do nas na numer +48 22 339 63 00 lub wypełnij formularz kontaktowy (w treści zgłoszenia podaj 10-cyfrowy numer karty PAYBACK którą chcesz dodać do konta oraz kod CVC znajdujący się na odwrocie karty). Jeżeli karta którą chcesz dodać jest już zarejestrowana, dodatkowo musisz podać dane weryfikacyjne dołączanej karty: data urodzenia i kod pocztowy. W ten sposób możesz połączyć do 10 kont. Dostęp do punktów zgromadzonych na połączonych kontach ma zarówno właściciel główny, jak i współuczestnicy.

Co ważne: Proces ten jest jednorazowy i nieodwracalny. Oznacza to, że raz połączonych kont nie można rozdzielić.

➡️ Zaginęła Ci karta PAYBACK?

Zgubienie karty PAYBACK nie oznacza utraty punktów pod warunkiem, że została ona wcześniej zarejestrowana.

Zamów nową plastikową kartę dzwoniąc na numer +48 22 339 63 00 (koszt zgodny z taryfą operatora).

Możesz też odebrać plastikową kartę od jednego z naszych partnerów, a następnie skontaktować się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt zgodny z taryfą operatora), aby uzyskać dostęp do zebranych wcześniej punktów poprzez nową kartę.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!