Karta PAYBACK

Numer karty i kod CVC

Numer karty znajduje się na jej odwrocie, tuż nad kodem kreskowym. Kod zabezpieczający CVC jest również na odwrocie, w prawym dolnym rogu karty.

Otrzymanie karty

To proste! Kartę możesz odebrać u naszych Partnerów stacjonarnych:

  • na stacjach BP
  • w Multikinie
  • w sklepach PSB Mrówka
  • w sklepach Kaufland
  • w placówkach CUK Ubezpieczenia

Odebraną kartę koniecznie zarejestruj, żeby korzystać z najlepszych promocji i kuponów, i szybko zbierać punkty.
Kartę możesz też zamówić online. Wystarczy, że wypełnisz formularz, a my dostarczymy Twoją kartę w ciągu 3 tygodni. Po rejestracji online możesz już się zalogować w aplikacji i korzystać z karty w telefonie. Zacznij zbierać punkty już dziś w aplikacji PAYBACK!

Rejestracja karty

Aby odbierać Nagrody oraz wymieniać punkty PAYBACK na zakupy musisz zarejestrować swoją kartę. Wypełnij formularz zgodnie z instrukcją i kliknij "Zarejestruj się".
Rejestrując nową kartę, musisz użyć unikalnego adresu email. Jeżeli już wcześniej zbierałeś punkty PAYBACK na inną kartę, możesz połączyć konta później lub dodać nową kartę do istniejącego konta.
Jeśli chcesz założyć nowe konto, a Twój adres email jest już w naszej bazie, pole 'Adres e-mail' możesz pozostawić puste.

Dodawanie karty

Jeśli chcesz zbierać punkty PAYBACK wspólnie z innymi osobami - na jedno konto, mając kilka kart - nie ma problemu. Karty PAYBACK możesz łączyć w jedno konto. W tym celu zadzwoń do nas na numer 801 044 440 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub wypełnij formularz kontaktowy. W ten sposób możesz połączyć do 10 kont. Dostęp do punktów zgromadzonych na połączonych kontach ma zarówno właściciel główny, jak i współuczestnicy.

Co ważne: Proces ten jest jednorazowy i nieodwracalny. Oznacza to, że raz połączonych kont nie można rozdzielić.

Zgubienie karty

Zaginęła Ci karta PAYBACK? Zgubienie karty PAYBACK nie oznacza utraty punktów pod warunkiem, że została ona wcześniej zarejestrowana.

Zamów nową plastikową kartę dzwoniąc na numer 801 044 440 (koszt zgodny z taryfą operatora).

Możesz też odebrać plastikową kartę od jednego z naszych partnerów, a następnie skontaktować się z nami pod numerem 801 044 440 (koszt zgodny z taryfą operatora), aby uzyskać dostęp do zebranych wcześniej punktów poprzez nową kartę.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!