Masz pytania?

Konto PAYBACK

Strona GłównaPomoc i kontakt ● Konto PAYBACK

➡️ Jak zmienić dane w PAYBACK?

Swoje dane możesz w każdym momencie edytować. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto na stronie PAYBACK.pl lub w aplikacji i wejdziesz w zakładkę Ustawienia konta.

Do logowania będziesz potrzebował 10-cyfrowego numeru PAYBACK, oraz hasła podanego podczas rejestracji do Programu. Dodatkowo tutaj znajdziesz najważniejsze informację o logowaniu oraz Twoim koncie PAYBACK.
*Niezbędne informacje na temat hasła PAYBACK znajdziesz tutaj.

Dane możesz też edytować kontaktując się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

➡️ Jak połączyć konta PAYBACK?

Jeśli chcesz zbierać punkty PAYBACK wspólnie z innymi osobami - na jedno konto, mając kilka kart - nie ma problemu. Karty PAYBACK możesz łączyć w jedno konto. W tym celu zadzwoń do nas na numer +48 22 339 63 00 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub wypełnij formularz kontaktowy.
Dane jakie będziemy potrzebować to:
• Numer karty PAYBACK, kod CVC, kod pocztowy oraz datę urodzenia właściciela konta, które ma zostać dołączone.
W ten sposób możesz połączyć do 10 kont. Dostęp do punktów zgromadzonych na połączonych kontach ma zarówno właściciel główny, jak i współuczestnicy.

Co ważne: Proces ten jest jednorazowy i nieodwracalny. Oznacza to, że raz połączonych kont nie można rozdzielić.

➡️ Zablokowane konto PAYBACK, jak je odblokować?

Wpisałeś błędnie dane do logowania po raz trzeci? Ups! Twoje konto zostało zablokowane ze względów bezpieczeństwa na 24 godziny. Po tym czasie zaloguj się poprawnymi danymi, a konto zostanie odblokowane.

Jeśli nie udało Ci się odblokować konta, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

➡️ Nie pamiętasz danych do logowania PAYBACK?

Nic straconego! Hasło można odzyskać korzystając z opcji „Nie mam/nie pamiętam hasła” a następnie wybrać ‘Odzyskaj hasło’. Po podaniu numeru PAYBACK na adres email powiązany z kontem PAYBACK przyjdzie link, za pomocą którego można ustanowić nowe hasło do swojego konta.

Numer PAYBACK znajduje się na odwrocie karty PAYBACK, tuż nad kodem kreskowym. Jest również podany w mailach od PAYBACK oraz w aplikacji. Do logowania wymagane jest 10 cyfr. Jeśli nie uda się odnależć numeru PAYBACK, zadzwoń do Biura Obsługi PAYBACK pod numer +48 22 339 63 00. Pomożemy odszukać Ci twoje konto. Telefon jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

➡️ Jak usunąć konto w PAYBACK?

Przykro nam, że chcesz od nas odejść.

Jeśli zdecydujesz się na rezygnację, prześlij na adres Biura Obsługi PAYBACK (Al. Konstytucji 3 Maja 11, 96-200 Rawa Mazowiecka) stosowne oświadczenie na piśmie lub wypełnij dedykowany formularz.

Rezygnacji możesz również dokonać telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 22 339 63 00 lub wysyłając email pod adres: bok@payback.pl.

➡️ Jak chronimy dane osobowe w PAYBACK?

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas bardzo ważne. Bądź spokojny - Twoje dane są należycie zabezpieczone. Aby sprawdzić status wyrażonych przez Ciebie zgód, zaloguj się do Ustawień konta na stronie PAYBACK.pl albo w aplikacji.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jakie dane posiadamy i w jaki sposób je wykorzystujemy, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) i poproś o kopię swoich danych osobowych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!