Masz pytania?

Konto PAYBACK

Strona GłównaPomoc i kontakt ● Konto PAYBACK

➡️ Jak zmienić dane w PAYBACK?

Swoje dane możesz w każdym momencie edytować. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto na stronie PAYBACK.pl lub w aplikacji i wejdziesz w zakładkę Ustawienia konta.

Do logowania będziesz potrzebował 10-cyfrowego numeru PAYBACK, oraz hasła podanego podczas rejestracji do Programu. Dodatkowo tutaj znajdziesz najważniejsze informację o logowaniu oraz Twoim koncie PAYBACK.
*Niezbędne informacje na temat hasła PAYBACK znajdziesz tutaj.

Dane możesz też edytować kontaktując się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

➡️ Jak połączyć konta PAYBACK?

Jeśli chcesz zbierać punkty PAYBACK wspólnie z innymi osobami - na jedno konto, mając kilka kart - nie ma problemu. Karty PAYBACK możesz łączyć w jedno konto. W tym celu zadzwoń do nas na numer +48 22 339 63 00 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub wypełnij formularz kontaktowy.
Dane jakie będziemy potrzebować to:
• Numer karty PAYBAC, kod CVC, kod pocztowy oraz datę urodzenia właściciela konta, które ma zostać dołączone.
W ten sposób możesz połączyć do 10 kont. Dostęp do punktów zgromadzonych na połączonych kontach ma zarówno właściciel główny, jak i współuczestnicy.

Co ważne: Proces ten jest jednorazowy i nieodwracalny. Oznacza to, że raz połączonych kont nie można rozdzielić.

➡️ Jak odblokować konto PAYBACK?

Wpisałeś błędnie dane do logowania po raz trzeci? Ups! Twoje konto zostało zablokowane ze względów bezpieczeństwa na 24 godziny. Po tym czasie zaloguj się poprawnymi danymi, a konto zostanie odblokowane.

Jeśli nie udało Ci się odblokować konta, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

➡️ Nie pamiętasz danych do logowania PAYBACK?

Nic straconego! Hasło można odzyskać korzystając z opcji „Nie mam/nie pamiętam hasła” a następnie wybrać ‘Odzyskaj hasło’. Po podaniu numeru PAYBACK na adres email powiązany z kontem PAYBACK przyjdzie link, za pomocą którego można ustanowić nowe hasło do swojego konta.

Numer PAYBACK znajduje się na odwrocie karty PAYBACK, tuż nad kodem kreskowym. Jest również podany w mailach od PAYBACK oraz w aplikacji. Do logowania wymagane jest 10 cyfr. Jeśli nie uda się odnależć numeru PAYBACK, zadzwoń do Biura Obsługi PAYBACK pod numer +48 22 339 63 00. Pomożemy odszukać Ci twoje konto. Telefon jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

➡️ Jak usunąć konto w PAYBACK?

Przykro nam, że chcesz od nas odejść.

Jeśli zdecydujesz się na rezygnację, prześlij na adres Biura Obsługi PAYBACK (Al. Konstytucji 3 Maja 11, 96-200 Rawa Mazowiecka) stosowne oświadczenie na piśmie. Możesz skorzystać z dedykowanego formularza, ale nie jest to obowiązkowe.

➡️ Jak chronimy dane osobowe w PAYBACK?

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas bardzo ważne. Bądź spokojny - Twoje dane są należycie zabezpieczone. Aby sprawdzić status wyrażonych przez Ciebie zgód, zaloguj się do Ustawień konta na stronie PAYBACK.pl albo w aplikacji.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jakie dane posiadamy i w jaki sposób je wykorzystujemy, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) i poproś o kopię swoich danych osobowych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!