Hasło - Zmiana logowania

Strona GłównaPomoc i kontakt ● Hasło - Zmiana logowania

➡️ Co się zmieniło w logowaniu do konta PB?

Od 24 marca 2022 roku dotychczasowy sposób logowania za pomocą numeru PAYBACK, daty urodzenia i kodu pocztowego zmienia się na logowanie przy użyciu numeru PAYBACK i hasła samodzielnie ustawionego przez uczestnika.

➡️ Czy numer PAYBACK będzie potrzebny do logowania?

Numer PAYBACK będzie w dalszym ciągu potrzebny do zalogowania się na konto.

➡️ G️dzie znajduje się numer karty PAYBACK potrzebny do logowania?

Numer PAYBACK znajduje się na odwrocie karty PAYBACK, tuż nad kodem kreskowym. Jest również podany w mailach od PAYBACK oraz w aplikacji. Do logowania wymagane jest 10 cyfr. Jeśli nie uda się odnależć numeru PAYBACK, zadzwoń do Biura Obsługi PAYBACK pod numer +48 22 339 63 00. Pomożemy odszukać Ci twoje konto. Telefon jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

➡️ W jaki sposób można ustawić hasło?

Hasło można ustawić, wchodząc na www.payback.pl i klikając w „Zaloguj”, a następnie ‘Nie mam/nie pamiętam hasła’ i wybrać ‘Ustaw nowe hasło’. Po podaniu numery PAYBACK i daty urodzenia, w kolejnym kroku zależy zweryfikować lub uzupełnić swój adres email, a następnie ustalić swoje hasło do konta PAYBACK.

➡️ W jaki sposób odzyskać zapomniane hasło do konta PAYBACK?

Hasło można odzyskać korzystając z opcji „Nie mam/nie pamiętam hasła” a następnie wybrać ‘Odzyskaj hasło’. Po podaniu numeru PAYBACK na adres e-mail powiązany z kontem PAYBACK przyjdzie link, za pomocą którego można ustanowić nowe hasło do swojego konta.

➡️ Gdzie znajdują się dane do logowania na konto PAYBACK?

Numer PAYBACK znajduje się:

- na odwrocie plastikowej karty PAYBACK

- w aplikacji PAYBACK

- w newsletterach PAYBACK.

➡️ Czy jest wymagany określony format hasła?

Tak. Hasło powinno składać się z:

  • 8-20 znaków
  • przynajmniej jednej cyfry
  • przynajmniej jednej litery lub znaku specjalnego
  • dozwolone litery: a-z, A-Z
  • dozwolone znaki specjalne: !"#$%'()*+,-./:;=?@^_` {|}~ (niedozwolone: &<>[])
  • nie może zawierać spacji

➡️ Po zarejestrowaniu hasła nie przyszedł mail z linkiem do resetu hasła

Możliwe, że w PAYBACK został podany inny adres e-mail. Należy sprawdzić wszystkie adresy e-mail, które potencjalnie mogą być powiązane z PAYBACK oraz zweryfikować foldery SPAM i kosz. Jeśli w ciągu 30 minut od wysłania żądania nie przyszedł mail od PAYBACK z linkiem do zresetowania hasła, należy skontaktować się z Biurem Obsługi PAYBACK pod numerem +48 22 339 63 00. Pomożemy zweryfikować i zaktualizować Twój adres e-mail, a w razie potrzeby zaproponujemy inną formę zresetowania hasła. Telefon czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

➡️ Próbuję zmienić hasło, ale system nie przyjmuje nowego hasła

Należy sprawdzić czy wprowadzone hasło spełnia poniższe warunki i zawiera:

  • 8-20 znaków
  • przynajmniej jedną cyfrę
  • przynajmniej jedną literę lub znak specjalny
  • dozwolone litery: a-z, A-Z
  • dozwolone znaki specjalne: !"#$%'()*+,-./:;=?@^_` {|}~ (niedozwolone: &<>[])
  • nie może zawierać spacji

Jeśli nadal jest problem, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 339 63 00. Odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 19:00

➡️ Czy w związku ze zmianami sposobu logowania do konta PYBACK można utracić zebrane punkty?

Zmiana sposobu logowania nie ma wpływu na liczbę zebranych punktów. Twoje punkty są bezpieczne.

➡️ W jaki sposób zmienić dotychczasowe hasło na nowe?

Hasło można zmienić w ustawieniach konta po zalogowaniu na www.payback.pl lub w aplikacji moblinej.

➡️ Po wrowadzeniu adresu e-mail mam komunikat o błędzie

Najprawdopodobniej wprowadzony adres e-mail jest już powiązany z innym kontem PAYBACK. Mogło być założone bardzo dawno temu. Być może podany e-mail jest zatem powiązany z kartą PAYBACK o innym numerze. Należy skontaktować się z Biurem Obsługi PAYBACK pod numerem +48 22 339 63 00. Pomożemy odnaleźć Twoje inne konto i połączyć wszystkie Twoje karty w jedno wspólne konto PAYBACK. Podpowiemy też, co zrobić aby ustawić hasło do nowego konta. Telefon czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

➡️ Czy konto zostanie zablokowane, jeżeli nie zostanie ustawione nowe hasło?

Konto nie zostanie zablokowane, ale nie będzie możliwości zalogowania do niego i korzystania ze wszystkich dostępnych funkcji Programu PAYBACK, w szczególności możliwości sprawdzenia salda oraz przeglądania historii transakcji na www.payback.pl oraz w aplikacji mobilej PAYBACK, a także wymiany punktów na nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!