Zmiany w programie PAYBACK

Do 30.04.2023 r. możliwe jest zbieranie i wymiana °Punktów PAYBACK w sieci sklepów Kaufland. Po tym terminie karta i zebrane °Punkty nadal zachowują ważność i można z nich korzystać u innych Partnerów stacjonarnych i online.

FAQ

1. Kiedy Kaufland ostatecznie wyjdzie z Programu?

Program PAYBACK będzie obecny w sieci sklepów Kaufland do 30 kwietnia 2023 r. Do tego czasu można zbierać i wymieniać °Punkty PAYBACK podczas zakupów w Kauflandzie. Po tym terminie posiadacze karty PAYBACK otrzymanej w Kauflandzie mogą nadal z niej korzystać tj. zbierać °Punkty u wielu Partnerów PAYBACK i wymieniać je na wiele sposobów.

2. Dlaczego Kaufland zdecydował się na wyjście z Programu PAYBACK?

Decyzja ta jest rezultatem międzynarodowej strategii Kaufland, która zakłada uspójnienie działań lojalnościowych i wprowadzenie własnego programu na wszystkich rynkach, na których działa marka. To wyklucza możliwość kontynuowania współpracy z PAYBACK Polska.

Partnerstwo PAYBACK i Kaufland to pięć lat bardzo owocnej współpracy. Wspólnie udało się wzmocnić pozycję marki Kaufland na polskim rynku dzięki lepszemu zrozumieniu potrzeb klienta i dostosowaniu oferty do sytuacji rynkowej.

3. Czy moja karta PAYBACK otrzymana w Kauflandzie straci ważność?

Nie, karta PAYBACK odebrana u dowolnego partnera jest uniwersalnym nośnikiem umożliwiającym zbieranie °Punktów w Programie. Zarówno przed 30.04.2023 r., jak i po zakończeniu współpracy, karta PAYBACK otrzymana w Kauflandzie może być wykorzystywana do zbierania °Punktów u wszystkich partnerów Programu. Dotyczy to zarówno sklepów online, jak i stacjonarnych (np. stacji bp czy marketów budowlanych PSB-Mrówka).

4. Czy moje °Punkty przepadną po wyjściu Kauflandu z Programu?

Nie, zgromadzone °Punkty zostaną zachowane i będziesz mógł wymienić je na nagrody także po 30.04.2023 r. °Punkty możesz zbierać dalej u pozostałych Partnerów PAYBACK i odebrać nagrody w dowolnym momencie w sklepie z nagrodami PAYBACK lub u partnerów Programu.

5. Czy jest szansa, że do PAYBACK dołączy inna marka sieci spożywczej?

Mamy świadomość, że z perspektywy uczestników sieć sklepów spożywczych to jeden z filarów multiparterskiego programu lojalnościowego. Dlatego naszym priorytetem jest pozyskanie nowego partnera z tego obszaru tak szybko, jak to możliwe. Aktualnie jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów z kilkoma znanymi sieciami handlowymi. Oczywiście, tego typu negocjacje są złożone i wymagają czasu, aby osiągnąć porozumienie.

Nieustająco pozyskujemy nowe marki partnerskie. W 2022 roku z sukcesem rozpoczęliśmy współpracę z trzema nowymi partnerami - dm, eTravel, Al.Capone.