Punkty PAYBACK

Jakie są rodzaje punktów?

Punkty do wykorzystania - możesz wymienić je na nagrody i vouchery, albo obniżyć nimi cenę zakupów lub paliwa!

Punkty oczekujące – niektórych punktów (np. za transakcje w sklepach online) nie możesz wykorzystać od razu. Ich odblokowanie zazwyczaj trwa do 30 dni. Dokładną datę odblokowania znajdziesz w szczegółach transakcji.

Punkty wygasające - punkty zebrane ponad 3 lata temu zostaną automatycznie wygaszone 29.02. Jeżeli na swoim koncie widzisz wygasające punkty, nie czekaj, wykorzystaj je od razu!

Liczbę zebranych punktów PAYBACK można sprawdzić w trzech miejscach:

-po zalogowaniu, na stronie PAYBACK.pl. Liczba zebranych punktów jest widoczna w prawym górnym rogu strony,

-na analogicznym ekranie aplikacji mobilnej PAYBACK (saldo punktowe jest widoczne po zalogowaniu, a po jego kliknięciu zostajemy przekierowani na ekran ze szczegółowym zestawieniem wszystkich transakcji z kartą PAYBACK),

-na rachunku, po transakcji z kartą PAYBACK, dokonanej u jednego z Partnerów stacjonarnych Programu: BP i Kaufland.

Jak zbierać punkty?

Aby zbierać punkty, pokaż swoją kartę (plastikową, papierową albo w aplikacji) podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.

Podczas zakupów online, pamiętaj, aby zaczynać je na stronie PAYBACK.pl - tylko w ten sposób możemy Cię rozpoznać jako uczestnika Programu i nagrodzić za zakupy.

Możesz zbierać nawet więcej punktów korzystając z kuponów! Aktywuj je przed zakupami i ciesz się dodatkowymi punktami.

Punkty za zakupy w Sklepach Online są blokowane (punkty oczekujące) na czas potrzebny PAYBACK na zweryfikowanie, czy zakupione towary nie zostały zwrócone do sklepu. Nie możesz ich wtedy użyć, ale bez obaw - możesz je zobaczyć na swoim koncie punktowym. Zazwyczaj, czas oczekiwania wynosi od 35 do 60 dni.

Jaki jest czas naliczenia punktów?

Czas naliczenia punktów zależy od sklepu, w którym robisz zakupy. Zazwyczaj naliczamy punkty w ciągu 7 dni od daty transakcji, ale czas ten może się wydłużyć nawet do 30 dni. Zapoznaj się z zasadami przyznawania punktów na stronach sklepów stacjonarnych oraz online.

Co zrobić, gdy nie naliczyły mi się punkty?

Punkty za kupony, dodatkowe promocje lub udział w konkursach, naliczane są w zależności od sklepu i regulaminu promocji. Czasami naliczenie punktów może nastąpić nawet 45 dni po zakończeniu promocji. Szczegółowe informacje o zasadach naliczania punktów zawsze znajdziesz w szczegółach kuponu lub na stronach sklepów stacjonarnych oraz online.

Jeżeli spełniasz wszystkie warunki promocji, albo po 30 dniach od zakupów bez wykorzystania kuponów i dodatkowych promocji, na swoim koncie nadal nie widzisz naliczonych punktów, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego albo pod numerem 801 044 440 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Sprawdzimy. Pomożemy. Wszystko będzie dobrze! :)

Dlaczego nie naliczyły mi się punkty?

- Nadpisanie ostatniego źródła ruchu – warunkiem naliczenia punktów PAYBACK jest uzyskanie informacji od sklepu o wykonaniu transakcji po przejściu (ostatni klik) przez PAYBACK.pl. W momencie, w którym przed finalizacją transakcji przeglądamy inne strony internetowe (porównywarki cen, strony z kodami rabatowymi i inne) często następuje nadpisanie ostatniego źródła ruchu, przez co sklep identyfikuje transakcję, jako wykonaną z innego źródła ruchu niż PAYBACK i nie przesyła do nas informacji o naliczeniu punktów Uczestnikowi Programu. Co za tym idzie - podczas zakupów w Sklepach Online nie otwieraj innych kart ani okien w swojej przeglądarce,

- Adblock – przed przejściem z PAYBACK.pl do wybranego sklepu, koniecznie sprawdź czy masz zainstalowany adblock. Jeśli tak, wyłącz go na czas zakupów lub dodaj PAYBACK.pl do listy wyjątków,

- Wtyczki do przeglądarek – niektóre dodatki do przeglądarek, szczególnie te pochodzące od Programów typu cashback, nadpisują źródła ruchu. Jeśli korzystasz z tego typu dodatków, wyłącz je przed dokonaniem zakupów z PAYBACK.

Jak zbierać punkty na Allegro?

Aby mieć pewność, że punkty PAYBACK za zakupy na Allegro zostaną Ci naliczone, przez 24h przed dokonaniem zakupu nie korzystaj z porównywarek cenowych, stron z kodami rabatowymi, ani nie klikaj w reklamy Allegro wyświetlane poza PAYBACK.

Punkty PAYBACK nie są przyznawane za zakup produktów w licytacji oraz za produkty w kategoriach: Antyki i Sztuka, Erotyka, Inne pojazdy i łodzie, Kolekcje, Leki bez recept i dermokosmetyki, Maszyny, Militaria, Motocykle i Quady, Naczepy, Nieruchomości, Przyczepy, Rękodzieło, Samochody, Suplementy diety i odżywki, Usługi, Wakacje.

Punkty PAYBACK naliczają się dla każdego produktu osobno, zgodnie z przelicznikiem: 1 punkt za każde wydane 5 zł (bez uwzględnienia kosztów przesyłki). Powinny być one widoczne na Twoim koncie w ciągu 3 dni* od dokonania zakupu i zmienią status z oczekujących na aktywne po upływie 55 dni.* Maksymalny czas naliczenia punktów to 30 dni.

Jeśli wejdziesz do Allegro bezpośrednio, z pominięciem PAYBACK, nie będziemy mogli naliczyć Ci punktów.

Jak wymienić punkty na zakupy?

W niektórych sklepach możesz obniżyć cenę zakupów punktami. W tym celu wyraź taką chęć przy kasie, zeskanuj kartę PAYBACK i wpisz pin (dzień i miesiąc urodzenia, które wykorzystujesz do logowania do swojego konta PAYBACK) lub zaznacz odpowiednie pole w formularzu przy zakupach online.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!