Jak zbierać punkty PAYBACK robiąc zakupy na Allegro.pl?
Przed dokonaniem zakupu musisz pamiętać, by zawsze przechodzić do Allegro przez PAYBACK!
Na komputerze/laptopie, po przejściu ze strony PAYBACK.pl użytkownik kierowany jest na stronę Allegro.pl
Na smartfonie/tablecie z systemem Android, po przejściu ze strony PAYBACK.pl użytkownik kierowany jest do aplikacji mobilnej Allegro (jeśli ma ją zainstalowaną na swoim urządzeniu i ustawiony Google Chrome jako domyślną przeglądarkę) lub do strony mobilnej Allegro.pl (jeśli nie ma zainstalowanej aplikacji Allegro na swoim urządzeniu)
Na smartfonie/tablecie z systemem Android, po przejściu z aplikacji mobilnej PAYBACK użytkownik kierowany jest do aplikacji mobilnej Allegro (jeśli ma ją zainstalowaną na swoim urządzeniu i ustawiony Google Chrome jako domyślną przeglądarkę) lub do strony mobilnej Allegro.pl (jeśli nie ma zainstalowanej aplikacji Allegro na swoim urządzeniu)
Na smartfonie/tablecie z systemem iOS, po przejściu ze strony PAYBACK.pl użytkownik kierowany jest do strony mobilnej Allegro.pl (także jeśli użytkownik ma zainstalowaną aplikację Allegro na swoim urządzeniu) – użytkownik nie może opuścić strony mobilnej Allegro.pl i własnoręcznie uruchomić aplikację mobilną Allegro, gdyż punkty nie zostaną naliczone
Na smartfonie/tablecie z systemem iOS, po przejściu z aplikacji mobilnej PAYBACK użytkownik kierowany jest do strony mobilnej Allegro.pl (także jeśli użytkownik ma zainstalowaną aplikację Allegro na swoim urządzeniu) – użytkownik nie może opuścić strony mobilnej Allegro.pl i własnoręcznie uruchomić aplikację mobilną Allegro, gdyż punkty nie zostaną naliczone
Otwarcie strony Allegro.pl na komputerze/laptopie musi być zawsze 24h przed dokonaniem zakupu poprzedzone przejściem przez stronę PAYBACK.pl
Otwarcie strony Allegro.pl na smartfonie/tablecie z systemem Android musi być zawsze 24h przed dokonaniem zakupu poprzedzone przejściem przez stronę PAYBACK.pl lub przez aplikację mobilną PAYBACK
Otwarcie aplikacji mobilnej Allegro na smartfonie/tablecie z systemem Android musi być zawsze poprzedzone przejściem przez stronę PAYBACK.pl lub przez aplikację mobilną PAYBACK
Otwarcie strony Allegro.pl na smartfonie/tablecie z systemem iOS musi być zawsze 24h przed dokonaniem zakupu poprzedzone przejściem przez stronę PAYBACK.pl lub przez aplikację mobilną PAYBACK
Otwarcie aplikacji mobilnej Allegro na smartfonie/tablecie z systemem iOS jest wyłączone po uprzednim przejściu przez stronę PAYBACK.pl lub przez aplikację mobilną PAYBACK – użytkownik kierowany jest do strony mobilnej Allegro.pl i nie może jej opuścić a następnie własnoręcznie uruchomić aplikację mobilną Allegro, gdyż punkty nie zostaną naliczone
Użytkownik w ciągu 24h przed dokonaniem zakupu nie może przejść do Allegro z innego źródła niż PAYBACK, w tym:
porównywarki cenowej
strony z kodami rabatowymi
wyszukiwarki internetowej
portalu społecznościowego
reklam Allegro wyświetlanych poza PAYBACK
Punkty na twoim koncie PAYBACK
Punkty PAYBACK przyznawane są za zakup wszystkich produktów, z wyjątkiem produktów zakupionych w licytacji oraz z wyjątkiem produktów zakupionych z kategorii: Antyki i Sztuka, Erotyka, Inne pojazdy i łodzie, Kolekcje, Leki bez recepty i dermokosmetyki, Maszyny, Militaria, Motocykle i Quady, Naczepy, Nieruchomości, Przyczepy, Rękodzieło, Samochody, Suplementy diety i odżywki, Usługi, Wakacje.
Punkty PAYBACK naliczane się dla każdego produktu osobno, zgodnie z przelicznikiem 1°P za każde wydane 5 zł (bez uwzględnienia kosztów przesyłki).
Punkty PAYBACK powinny być widoczne na Twoim koncie w ciągu 5 dni* od dokonania zakupu i zmienią status z oczekujących na aktywne po upływie 55 dni (*Maksymalny czas naliczenia punktów to 30 dni. W przypadku braku ich naliczenia po tym terminie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta PAYBACK poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem 801 044 440 - koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).