Jak ustawić nowe hasło do PAYBACK.pl i w aplikacji PAYBACK

Strona głównaPAYBACK EkstraPorady ● Nowy sposób logowania

Jak zalogować się na PAYBACK.pl i w aplikacji PAYBACK

Żeby zalogować się do konta PAYBACK należy użyć numeru PAYBACK i hasła samodzielnie ustawionego przez uczestnika.
Hasło pomoże nam również jeszcze lepiej chronić Twoje konto PAYBACK.

Pytania i odpowiedzi związane z logowaniem do konta PAYBACK

1. Jakie dane są potrzebne do zalogowania się do konta PAYBACK?

Numer karty PAYBACK oraz indywidualne hasło.

2. Gdzie znajduje się numer karty PAYBACK potrzebny do logowania?

Numer PAYBACK znajduje się na odwrocie karty PAYBACK, tuż nad kodem kreskowym. Jest również podany w mailach od PAYBACK oraz w aplikacji. Do logowania wymagane jest 10 cyfr. Jeśli nie uda się odnależć numeru PAYBACK, zadzwoń do Biura Obsługi PAYBACK pod numer +48 22 339 63 00. Pomożemy odszukać Ci Twoje konto. Odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

3. W jaki sposób można ustawić hasło?

Hasło można ustawić, wchodząc na PAYBACK.pl i klikając w „Zaloguj”, a następnie „Nie mam/Nie pamiętam hasła >” i „Ustaw nowe hasło”. Po podaniu numeru PAYBACK i daty urodzenia, należy zweryfikować lub uzupełnić swój adres e-mail, a następnie ustalić swoje hasło do konta PAYBACK.

4. W jaki sposób odzyskać zapomniane hasło do konta PAYBACK?

Hasło można odzyskać, korzystając z opcji „Nie mam/Nie pamiętam hasła >” i wybierając następnie „Odzyskaj hasło”. Po podaniu numeru PAYBACK na adres e-mail powiązany z kontem PAYBACK otrzymasz wiadomość, za pomocą której można ustanowić nowe hasło do swojego konta.

5. Gdzie znajdują się dane do logowania na konto PAYBACK?

Numer PAYBACK znajduje się:

  • na odwrocie plastikowej karty PAYBACK,
  • w aplikacji PAYBACK,
  • w newsletterach PAYBACK.

Hasło do konta możesz ustawić podczas rejestracji karty PAYBACK. Jeżeli karta jest już zarejestrowana, możesz nadać nowe hasło lub je odzyskać.

6. Czy jest wymagany określony format hasła?

Tak. Hasło powinno składać się z:

  • 8-20 znaków
  • przynajmniej jednej cyfry
  • przynajmniej jednej litery lub znaku specjalnego
  • dozwolone litery: a-z, A-Z
  • dozwolone znaki specjalne: !"#$%'()*+,-./:;=?@^_` {|}~ (niedozwolone: &<>[])
  • nie może zawierać spacji

7. Po zarejestrowaniu hasła nie przyszedł e-mail z linkiem do resetu hasła.

Możliwe, że w PAYBACK został podany inny adres e-mail. Sprawdź wszystkie adresy email, które potencjalnie mogą być powiązane z PAYBACK oraz zweryfikuj folder SPAM i kosz. Jeśli w ciągu 30 minut od wysłania żądania, nie otrzymasz wiadomości od PAYBACK z linkiem do zresetowania hasła, skontaktuj się z Biurem Obsługi PAYBACK pod numerem +48 22 339 63 00. Pomożemy zweryfikować i zaktualizować Twój adres email, a w razie potrzeby zaproponujemy inną formę zresetowania hasła. Telefon czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

8. Próbuję zmienić hasło, ale system nie przyjmuje nowego hasła.

Należy sprawdzić czy wprowadzone hasło spełnia poniższe warunki i zawiera:

  • 8-20 znaków
  • przynajmniej jedną cyfrę
  • przynajmniej jedną literę lub znak specjalny
  • dozwolone litery: a-z, A-Z
  • dozwolone znaki specjalne: !"#$%'()*+,-./:;=?@^_` {|}~ (niedozwolone: &<>[])
  • nie może zawierać spacji

Jeśli nadal jest problem, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 339 63 00. Odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 19:00

9. Czy w związku ze zmianami sposobu logowania do konta PAYBACK można utracić zebrane punkty?

Zmiana sposobu logowania nie ma wpływu na liczbę zebranych punktów. Twoje punkty są bezpieczne.

10. W jaki sposób zmienić dotychczasowe hasło na nowe?

Hasło można zmienić w ustawieniach konta po zalogowaniu na PAYBACK.pl lub w aplikacji moblinej.

11. Po wrowadzeniu adresu e-mail mam komunikat o błędzie.

Najprawdopodobniej wprowadzony adres e-mail jest już powiązany z innym kontem PAYBACK. Mogło być założone bardzo dawno temu. Być może podany e-mail jest zatem powiązany z kartą PAYBACK o innym numerze. Skontaktuj się z Biurem Obsługi PAYBACK pod numerem +48 22 339 63 00. Pomożemy odnaleźć Twoje inne konto i połączyć wszystkie Twoje karty w jedno wspólne konto PAYBACK. Podpowiemy też, co zrobić, aby ustawić hasło do nowego konta. Odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

12. Czy konto zostanie zablokowane, jeżeli nie zostanie ustawione nowe hasło?

Konto nie zostanie zablokowane, ale nie będzie możliwości zalogowania do niego i korzystania ze wszystkich dostępnych funkcji Programu PAYBACK, w szczególności możliwości sprawdzenia salda oraz przeglądania historii transakcji na PAYBACK.pl oraz w aplikacji mobilej PAYBACK, a także wymiany punktów na nagrody w Sklepie z Nagrodami PAYBACK.

Poznaj wskazówki na temat poruszania się po koncie PAYBACK >>>

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Sprawdź sekcję Pomoc i kontakt.