Problemy z dostępem do konta PAYBACK?

Nie martw się, pomożemy Ci! Jeśli masz trudności z dostępem do konta PAYBACK, mamy dla Ciebie kilka rozwiązań.

Tylko kilka kroków do całego świata PAYBACK

  • Ups! Wystąpił błąd. Sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne.

Zarejestrowałeś swoją kartę PAYBACK, ale nie masz jeszcze hasła?

Tutaj możesz ustawić swoje hasło, aby korzystać z wszystkich możliwości PAYBACK.
Wpisz swój 10-cyfrowy numer PAYBACK i swoją datę urodzenia (DD.MM.RRRR).

Nie masz jeszcze karty PAYBACK?

Zarejestruj się poprzez PAYBACK.pl i otrzymaj swoją kartę pocztą.

Wprowadź adres e-mail i hasło

Poniższe dane są Ci potrzebne do zarządzania Twoim kontem PAYBACK.


Jeśli nie masz adresu e-mail albo podajesz adres e-mail, który jest już wykorzystany, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta (+48 22 339 63 00), aby ustawić nowe hasło.

Hurra! Udało się, ustawiłeś hasło!

Jeśli zaktualizowałeś/poprawiłeś adres e-mail, to właśnie otrzymałeś od nas wiadomość. Potwierdź swój adres, klikając w link aktywacyjny znajdujący się w tej wiadomości.

Zacznij korzystać ze wszystkich możliwości portalu PAYBACK!

Gdzie można znaleźć numer PAYBACK?

10-cyfrowy numer znajduje się na odwrocie Twojej karty PAYBACK (jak pokazano na obrazku obok). Swój numer PAYBACK znajdziesz również w każdym mailu, który od nas dostajesz.

Masz problemy z utworzeniem hasła?

Możesz skorzystać z pomocy Biura Obsługi Klienta PAYBACK. Po weryfikacji danych właściciela karty PAYBACK wygenerujemy dla Ciebie specjalny kod weryfikacyjny i prześlemy go SMS-em. Kod umożliwi Ci stworzenie hasła i uzyskanie dostępu do swojego konta PAYBACK.

Mam kod weryfikacyjny >

Nie znalazłeś jeszcze tego, czego szukałeś? Spróbuj tutaj!

W sekcji pomoc i kontakt znajdziesz wiele odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 339 63 00. Odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.