PIN do autoryzacji transakcji

Strona GłównaPomoc i kontakt ● PIN do autoryzacji transakcji

➡️ Co to jest PIN i do czego jest potrzebny?

PIN to 4-cyfrowy kod nadawany przez uczestników Programu PAYBACK. Potrzebny jest do wymiany punktów u partnerów stacjonarnych: Kaufland, BP, PSB-Mrówka, Multikino i Cinema 3D (wpisanie PIN-u na terminalu w celu autoryzacji transakcji).

Dla osób zarejestrowanych przed 29.03.2022 r. ustawimy domyślnie kod PIN w formacie DDMM (dzień i miesiąc urodzenia). Nie ma konieczności jego zmiany.

Uwaga! Dla partnera Maxi Zoo PIN-em jest dzień i miesiąc urodzenia podany podczas rejestracji do Programu np. dla daty urodzenia wprowadzonej na koncie 31.08.1993 r. PIN-em jest: 3108.

➡️ Jak ustawić PIN?

Aby ustawić PIN, należy zalogować się na stronie www.payback.pl lub skorzystać z aplikacji mobilnej PAYBACK (opcja dostępna od 7 kwietnia). Zmiany można dokonać w sekcji “Ustawienia konta”. Można też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi PAYBACK pod nr +48 22 339 63 00. Pomożemy Ci ustawić PIN. Odbieramy od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 19:00.

➡️ Czy wymagana jest zmiana PIN-u?

Zmiana PIN-u nie jest wymagana dla osób, które posiadają już konto. W dalszym ciągu będzie można korzystać z dotychczasowego formatu DDMM (dzień/miesiąc urodzenia) do autoryzacji transakcji np. podczas wymiany punktów na zakupy. Istnieje jednak możliwość zmiany PIN-u na własny.

Dla osób nowo zarejestrowanych (po 29.03.2022) wymagane jest ustawienie PIN-u w formie 4-cyfrowego kodu.

➡️ Czy można ustawić PIN w aplikacji PAYBACK?

Tak, będzie to możliwe od 7 kwietnia w sekcji „Ustawienia konta” poprzez podanie własnego 4-cyfrowego kodu.

➡️ Dlaczego wymagane jest ustawienie hasła i PIN-u? Czy potrzebne są oba elementy?

Hasło będzie potrzebne do logowania do konta PAYBACK na www bądź w aplikacji, a PIN potrzebny jest do wymiany punktów u partnerów stacjonarnych. Dla osób zarejestrowanych przed 29.03.2022 r. ustawimy domyślnie kod PIN w formacie DDMM (dzień i miesiąc urodzenia). Nie ma konieczności jego zmiany.

➡️ Czy jeśli PIN nie zostanie zmieniony, to nie będą w pełni działać funkcjonalności PAYBACK np. nie będzie możliwości wymiany punktów w sklepach stacjonarnych?

Osoby posiadające już konto PAYBACK (zarejestrowane przed 29.03.2022 r.) w dalszym ciągu będą mogły w pełni korzystać z funkcjonalności PAYBACK tj. wymieniać punkty na nagrody i zakupy u partnerów stacjonarnych za pomocą dotychczasowego formatu DDMM (dzień/miesiąc urodzenia). Zmiana PIN-u nie jest wymagana, istnieje jednak możliwość zmiany na własny. Natomiast osoby nowo zarejestrowane (od 29.03), aby korzystać w pełni z Programu PAYBACK, powinny ustawić PIN w formie 4-cyfrowego kodu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!