Jakie kupony są w PAYBACK?

W PAYBACK mamy dwa rodzaje kuponów:


kupony drukowane – dostępne są u Partnerów stacjonarnych, najczęściej w formie wydruku po dokonaniu transakcji (kupony są osobnym polem na rachunku za zakupy lub w formie papierowego kuponu, będącego elementem gazetki promocyjnej, broszury lub innego materiału od PAYBACK lub jednego z Partnerów Programu


kupony elektroniczne – kupony dostępne na stronie i w aplikacji mobilnej PAYBACK w sekcji Kupony.


W PAYBACK kupony często promujemy, dlatego można się na nie natknąć także w naszych newsletterach, na stronie głównej i na kartach/wizytówkach poszczególnych Partnerów Programu na stronie PAYBACK.pl.

Jednak po wszystkie aktualnie dostępne kupony najlepiej zajrzeć do dedykowanej zakładki na stronie lub w aplikacji mobilnej PAYBACK.


Jak używać poszczególnych kuponów?

Kupony papierowe – jeśli posiadasz papierowy kupon, wystarczy poprosić sprzedawcę o jego zeskanowanie w trakcie robienia zakupów. Jeśli regulamin kuponu został spełniony, punkty pojawią się na naszym koncie.


Kupony elektroniczne– w przypadku korzystania z kuponów elektronicznych wystarczy je aktywować przed dokonaniem zakupów. Punkty promocyjne, jeśli regulamin kuponu został spełniony, zostaną naliczone automatycznie.


Informacja o liczbie punktów promocyjnych otrzymanych za zakupy powinna pojawić się na rachunku (w przypadku Partnerów stacjonarnych) oraz w historii transakcji („Moje konto”), dostępnej na stronie i w aplikacji mobilnej PAYBACK (dotyczy zakupów u wszystkich Partnerów Programu).


Jeśli chcesz się dowiedzieć wszystkiego o rodzajach punktów w PAYBACK, kliknij tutaj


Kupony w Sklepach Online?

Jeśli chcesz zrobić transakcje w jednym ze Sklepów Online, pamiętaj że w zdecydowanej większości przypadków punkty PAYBACK można otrzymać jedynie za zakupy wykonane po przejściu przez stronę PAYBACK.pl. Co za tym idzie, po aktywacji kuponu należy kliknąć przycisk „do sklepu” i dokonać zakupów. Aktywacja kuponu i przejście do sklepu nie musi się odbywać w tej samej sesji (można wrócić na stronę PAYBACK po kilku godzinach lub dniach, kliknąć „do sklepu” i dokonać zakupu wybranych artykułów).


Jeśli chcesz wiedzieć jak robić zakupy w Sklepach Online i zdobyć więcej punktów PAYBACK, kliknij tutaj

Co zrobić jeśli nie widzę transakcji wykonanej z PAYBACK?

Pamiętaj: jeśli dokonałeś zakupów online i maksymalnie po 30 dniach nie widzisz ich w swojej historii transakcji, skontaktuj się drogą telefoniczną (801 044 440) z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, aby wcześniej przygotować wszystkie niezbędne informacje:

- numer karty PAYBACK, na której powinna zostać zarejestrowana transakcja,

- numer zamówienia (otrzymany e-mailem od Partnera jako potwierdzenie zamówienia),

- kwotę transakcji,

- datę transakcji,

- nazwę partnera,

- adres mailowy, na który zostało przesłane potwierdzenie zamówienia.


W przypadku problemów z zakupami na Allegro, kliknij tutaj.


Zobacz wszystkie kupony online