Czym jest AdBlock?

To najczęściej rozszerzenie / wtyczka do przeglądarki internetowej, która ma za zadanie blokowanie wyświetlania reklam w trakcie przeglądania stron internetowych. W chwili obecnej najpopularniejsze wtyczki adblock, to między innymi: AdBlock, AdBlock Plus, uBlock, Ghostery.

Niektóre tego typu rozszerzenia instalowane są domyślnie, a co za tym idzie - część z Was może nie wiedzieć, że korzysta z oprogramowania do blokowania reklam.

Jeśli nie jesteś pewien, czy masz zainstalowany adblock, zweryfikuj listę zainstalowanych w przeglądarce wtyczek lub sprawdź ikonki, jakie wyświetlają się obok paska adresu.

Czemu nie powinniśmy używać oprogramowania adblock na stronie PAYBACK.pl?

Adblock blokuje wykonywanie wybranych skryptów na stronie internetowej, czyli upraszczając – blokuje wyświetlanie reklam i innych elementów, które identyfikuje jako reklamę. W przypadku PAYBACK.pl tymi „innymi elementami”, które blokuje adblock, są systemy do naliczania punktów. Przez to po przejściu przez PAYBACK.pl i dokonaniu zakupów w wybranym sklepie online, tracimy informacje o źródle ruchu do sklepu i nie jesteśmy w stanie naliczyć punktów za zakupy online.

Co możesz zrobić, żeby adblock nie przeszkadzał w zakupach online z PAYBACK?

Jeśli korzystasz z oprogramowania typu adblock i chcesz zrobić zakupy online z PAYBACK, wyłącz go przed przejściem na naszą stronę internetową lub dodaj PAYBACK.pl do listy wyjątków (tzw. white lista). W przypadku dodania PAYBACK.pl do listy wyjątków, możesz nadal korzystać z adblock’a na innych stronach internetowych, natomiast na PAYBACK.pl wszystkie reklamy, w tym także skrypty naliczające punkty, będą działać poprawnie.

Co zrobić, jeśli nie widzę transakcji dokonanej z PAYBACK?

Pamiętaj: jeśli dokonałeś zakupów online i maksymalnie po 30 dniach nie widzisz ich w swojej historii transakcji, skontaktuj się drogą telefoniczną (801 044 440 - koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Przygotuj wcześniej wszystkie niezbędne informacje:


- numer karty PAYBACK, na której powinna zostać zarejestrowana transakcja

- numer zamówienia (otrzymany e-mailem od Partnera jako potwierdzenie zamówienia)

- kwotę transakcji

- datę transakcji

- nazwę partnera

- adres mailowy, na który zostało przesłane potwierdzenie zamówienia




W przypadku problemów z zakupami na Allegro, kliknij tutaj.