Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. dokłada starań, aby jej strony internetowe oraz aplikacje mobilne były dostępne zgodnie z Ustawą o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (DostNProdU).
Niniejsza deklaracja dostępności dotyczy serwisów payback.pl, sklep.payback.pl oraz aplikacji mobilnej PAYBACK na systemy operacyjne iOS i Android.
Opis ogólny
Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. jest operatorem programu lojalnościowego PAYBACK. PAYBACK to bezpłatny program bonusowy realizowany we współpracy z renomowanymi partnerami. Robiąc zakupy w ich sklepach stacjonarnych lub online, możesz zbierać punkty PAYBACK, korzystając z karty PAYBACK. Dzięki naszym kuponom możesz zdobywać dodatkowe punkty.
Już od 100 punktów możesz wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Istnieje również wiele innych możliwości: możesz na przykład wykorzystać punkty u partnera PAYBACK, przekazać je na wybrany cel charytatywny lub zamienić 1:1 na mile premiowe Miles & More.
Jako uczestnik PAYBACK korzystasz także z wielu ekskluzywnych promocji i zniżek oferowanych przez naszych partnerów. Aplikacja PAYBACK informuje Cię na bieżąco, abyś nie przegapił żadnej okazji!
Aby wziąć udział w programie PAYBACK, musisz mieć ukończone 16 lat. Dokumenty uczestnictwa wraz z kartą PAYBACK możesz otrzymać u partnerów biorących udział w programie. Punkty możesz zacząć zbierać od razu. Aby korzystać ze wszystkich funkcjonalności programu PAYBACK, musisz się zarejestrować. Niektórzy partnerzy udostępniają formularz rejestracyjny razem z dokumentami. Możesz również zarejestrować się online na stronie www.payback.pl, w aplikacji PAYBACK lub z pomocą pracowników naszych partnerów.
Informacje o usługodawcy
Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. – administrator punktów PAYBACK oraz operator programu – z siedzibą przy ul. Towarowej 28, 00-839 Warszawa, Polska
Kontakt:
Centrum Obsługi PAYBACK
Telefon: +48 22 339 63 00 (pon.–sob. 8:00–19:00, opłata jak za połączenie stacjonarne; stawki z telefonów komórkowych mogą się różnić)
E-mail: dostepnosc@payback.net
Zgodność z wymogami dostępności
Podlegamy przepisom ustawy o zapewnianiu, że podmioty gospodarcze spełniają wymagania dostępności dla niektórych produktów i usług (DostNProdU), w szczególności § 12 oraz § 32 tej ustawy.
Nasze strony internetowe i aplikacje mobilne są projektowane tak, aby były dostępne zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 na poziomach A i AA.
Obejmuje to:
Funkcje identyfikacji, uwierzytelniania, zabezpieczeń i płatności zaprojektowane w sposób zauważalny, funkcjonalny, zrozumiały i solidny.
Zapewnienie, że nasze witryny i aplikacje są konsekwentnie oraz właściwie zauważalne, funkcjonalne, zrozumiałe i solidne.
Udostępnienie co najmniej jednej metody obsługi, która pozwala korzystać z usługi bez konieczności widzenia lub rozróżniania kolorów.
Brak wymogu korzystania z dźwięku lub wydawania poleceń głosowych, aby skorzystać z usługi.
Brak konieczności wykonywania czynności manualnych do skorzystania z usługi.
Zastosowanie co najmniej jednej metody obsługi, która zawiera funkcje wspierające użytkowników z niepełnosprawnościami poznawczymi.
Zapewnienie co najmniej jednej metody obsługi, która chroni prywatność użytkownika podczas korzystania z funkcji dostępności.
Odpowiedzialny organ nadzoru rynku
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych