Deklaracja Dostępności

Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. dokłada starań, aby jej strony internetowe oraz aplikacje mobilne były dostępne zgodnie z Ustawą o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (DostNProdU).


Niniejsza deklaracja dostępności dotyczy serwisów payback.pl, sklep.payback.pl oraz aplikacji mobilnej PAYBACK na systemy operacyjne iOS i Android.

Opis ogólny

Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. jest operatorem programu lojalnościowego PAYBACK. PAYBACK to bezpłatny program bonusowy realizowany we współpracy z renomowanymi partnerami. Robiąc zakupy w ich sklepach stacjonarnych lub online, możesz zbierać punkty PAYBACK, korzystając z karty PAYBACK. Dzięki naszym kuponom możesz zdobywać dodatkowe punkty.

Już od 100 punktów możesz wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Istnieje również wiele innych możliwości: możesz na przykład wykorzystać punkty u partnera PAYBACK, przekazać je na wybrany cel charytatywny lub zamienić 1:1 na mile premiowe Miles & More.

Jako uczestnik PAYBACK korzystasz także z wielu ekskluzywnych promocji i zniżek oferowanych przez naszych partnerów. Aplikacja PAYBACK informuje Cię na bieżąco, abyś nie przegapił żadnej okazji!

Aby wziąć udział w programie PAYBACK, musisz mieć ukończone 16 lat. Dokumenty uczestnictwa wraz z kartą PAYBACK możesz otrzymać u partnerów biorących udział w programie. Punkty możesz zacząć zbierać od razu. Aby korzystać ze wszystkich funkcjonalności programu PAYBACK, musisz się zarejestrować. Niektórzy partnerzy udostępniają formularz rejestracyjny razem z dokumentami. Możesz również zarejestrować się online na stronie www.payback.pl, w aplikacji PAYBACK lub z pomocą pracowników naszych partnerów.

Informacje o usługodawcy

Loyalty Partner Polska Sp. z o.o. – administrator punktów PAYBACK oraz operator programu – z siedzibą przy ul. Towarowej 28, 00-839 Warszawa, Polska


Kontakt:

Centrum Obsługi PAYBACK

Telefon: +48 22 339 63 00 (pon.–sob. 8:00–19:00, opłata jak za połączenie stacjonarne; stawki z telefonów komórkowych mogą się różnić)


E-mail: dostepnosc@payback.net

Zgodność z wymogami dostępności

Podlegamy przepisom ustawy o zapewnianiu, że podmioty gospodarcze spełniają wymagania dostępności dla niektórych produktów i usług (DostNProdU), w szczególności § 12 oraz § 32 tej ustawy.

Nasze strony internetowe i aplikacje mobilne są projektowane tak, aby były dostępne zgodnie z wytycznymi Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 na poziomach A i AA.

Obejmuje to:

  • Funkcje identyfikacji, uwierzytelniania, zabezpieczeń i płatności zaprojektowane w sposób zauważalny, funkcjonalny, zrozumiały i solidny.
  • Zapewnienie, że nasze witryny i aplikacje są konsekwentnie oraz właściwie zauważalne, funkcjonalne, zrozumiałe i solidne.
  • Udostępnienie co najmniej jednej metody obsługi, która pozwala korzystać z usługi bez konieczności widzenia lub rozróżniania kolorów.
  • Brak wymogu korzystania z dźwięku lub wydawania poleceń głosowych, aby skorzystać z usługi.
  • Brak konieczności wykonywania czynności manualnych do skorzystania z usługi.
  • Zastosowanie co najmniej jednej metody obsługi, która zawiera funkcje wspierające użytkowników z niepełnosprawnościami poznawczymi.
  • Zapewnienie co najmniej jednej metody obsługi, która chroni prywatność użytkownika podczas korzystania z funkcji dostępności.

Odpowiedzialny organ nadzoru rynku

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Prezes Zarządu PFRON

Al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa

tel.: +48 22 50 55 500

www.pfron.org.pl


W zgłoszeniu do PFRON wskaż:

  • dane przedsiębiorcy lub usługi,
  • opis stwierdzonej niezgodności,
  • (opcjonalnie) preferowany sposób zapewnienia dostępności

Metoda oceny i data sporządzenia

Samoocena wewnętrzna – przeprowadzona przez interdyscyplinarny zespół ds. dostępności PAYBACK utworzony w I kw. 2025 r.

Automatyczne testy – użyto autorskiego „PAYBACK Accessibility Scanner” (silnik axe-core + Pa11y), skanującego kod źródłowy i mapującego błędy na kryteria WCAG 2.1 AA.

Manualne audyty eksperckie – weryfikacja wyników skanera, przeglądy treści, formularzy, multimediów i nawigacji zgodnie z EN 301 549 v3.2.1.

Zakres – reprezentatywna próbka 40 kluczowych stron (payback.de/.pl/.at/.it) oraz aplikacje iOS/Android; łącznie usunięto > 40 000 zgłoszonych problemów.

Proces – identyfikacja → priorytetyzacja → naprawa → retesty → dokumentacja; linters i alerty włączone do CI/CD, aby zapobiegać nowym błędom.


Niniejsze oświadczenie zostało sporządzone w czerwcu 2025 r.