Kupony

Strona GłównaPomoc i kontakt ● Kupony PAYBACK

➡️ Czym są kupony PAYBACK?

Kupony to oferty od sklepów, dzięki którym możesz zbierać jeszcze więcej punktów PAYBACK. Pamiętaj tylko, że musisz je aktywować tj. kliknąć w przycisk Aktywuj kupon przed zakupem.

Kupony znajdziesz na stronie internetowej PAYBACK, wydrukowane na paragonach w sklepach stacjonarnych oraz w aplikacji mobilnej.

Każda zarejestrowana karta PAYBACK może otrzymać kupony z różnymi ofertami (niezależnie od liczby kart dodanych na jednym koncie), dzięki temu kupony są lepiej dopasowane do potrzeb każdego uczestnika osobno.

➡️ Jakie są rodzaje kuponów PAYBACK?

Kupony elektroniczne– kupony dostępne na stronie i w aplikacji mobilnej PAYBACK w sekcji Kupony. W przypadku korzystania z kuponów elektronicznych wystarczy je aktywować przed dokonaniem zakupów. Punkty promocyjne, jeśli regulamin kuponu został spełniony, zostaną naliczone automatycznie.

Po aktywacji kuponów zobaczysz, że różnią się one od siebie kolorem. Kupony dla sklepów internetowych pokolorowaliśmy na czerwono z napisem „Użyj online”, natomiast kupony dla sklepów stacjonarnych mają biały przycisk z napisem „Użyj w sklepie”.

Jeśli zobaczysz na liście złoty kupon - gratulacje! To są specjalnie wybrane kupony, dzięki którym zyskasz najwięcej punktów.

Kupony drukowane – dostępne są u Partnerów stacjonarnych, najczęściej w formie wydruku po dokonaniu transakcji. Kupony są osobnym polem na rachunku za zakupy lub w formie papierowego kuponu, będącego elementem gazetki promocyjnej, broszury lub innego materiału od PAYBACK lub jednego z Partnerów Programu. Jeśli posiadasz papierowy kupon, wystarczy poprosić sprzedawcę o jego zeskanowanie wraz z kartą PAYBACK w trakcie robienia zakupów. Jeśli regulamin kuponu został spełniony, punkty pojawią się na koncie.

➡️ Jak zbierać punkty z kuponów PAYBACK?

Kolejność aktywacji kuponów decyduje o naliczeniu punktów promocyjnych. Punkty zawsze zostaną dodane z pierwszego aktywowanego kuponu dla danego partnera lub kategorii objętej promocją.

!UWAGA!, aby otrzymać punkty z kuponu musisz użyć zawsze tej samej karty, na której dokonałeś jego aktywacji lub tej samej karty dla której otrzymałeś kupon papierowy (w przypadku zakupów stacjonarnych np. w Kauflandzie lub na stacji BP).

Dodatkowo, indywidualne zasady naliczania punktów promocyjnych opisane są w szczegółach każdego kuponu przypisanego dla karty PAYBACK.

Jeżeli postąpiłeś zgodnie z zasadami, a po regulaminowym czasie od zakupów nadal nie widzisz dodatkowych punktów, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego (formularz jest dostępny po zalogowaniu na koncie) albo pod numerem +48 22 339 63 00.

Pamiętaj żeby przygotować dane niezbędne do przyjęcia reklamacji:
- numer karty PAYBACK, na której powinna zostać zarejestrowane punkty z kuponu,
- opis kuponu (liczba punktów, rodzaj oferty),
- numer zamówienia (otrzymany e-mailem od sklepu online jako potwierdzenie zamówienia) lub skan paragonu (dla zakupów stacjonarnych)
- kwotę transakcji,
- datę transakcji,
- nazwę sklepu,

Sprawdzimy co się stało i damy Ci znać najszybciej jak to możliwe :)

➡️ Jakie są warunki otrzymania kuponów PAYBACK?

Nie widzisz żadnych kuponów dla Ciebie? Sprawdź, czy podczas rejestracji wyraziłeś zgodę marketingową, która jest niezbędna do tego abyśmy mogli wyświetlać i drukować kupony. Możesz to zrobić w zakładce Ustawienia konta na stronie PAYBACK.pl oraz w aplikacji.

Jeżeli mimo wyrażonej zgody nadal nie widzisz kuponów, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 339 63 00 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

UWAGA: Kupony są dodatkową szansą zbierania punktów i może zdarzyć się sytuacja, że nie będą one dostępne na Twoim koncie dla wybranego partnera przez dłuższy czas.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!