Dostawa i płatność

1. Dostawa

1.1 Nagrody PAYBACK (Cadooz): darmowa dostawa kurierem GLS, wyłącznie na terenie Polski, zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności (z możliwością przedłużenia do 21 dni).

1.2 Nagrody BP: darmowa dostawa kurierem DHL, wyłącznie na terenie Polski, zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności (z możliwością przedłużenia do 21 dni).

1.3 Ze względu na panującą sytuacje zachęcamy do skorzystania z usługi kurierskiej FlexDeliveryService, która umożliwia Kurierowi pozostawienie paczki w bezpiecznym miejscu bez podpisu odbiorcy.

Aby aktywować tę opcję, należy, po złożeniu zamówienia, otworzyć pierwszy e-mail od GLS, a następnie przejść do możliwości zarządzania swoją przesyłką.

W przypadku wyboru FlexDeliveryService Kurier dostarczy przesyłkę np. pod drzwi, na taras, bez ryzykownego i zbędnego kontaktu osobistego. Usługa dotyczy doręczeń do domów i mieszkań. W przypadku doręczeń do firm ograniczamy kontakt kuriera do jednej wyznaczonej osoby i miejsca (np. recepcja budynku).

Opcja ta dotyczy jedynie nagród PAYBACK, których dostawcą jest cadooz rewards GmbH z siedzibą w Hamburgu: ul. Osterbekstrasse 90b, 22083 Hamburg, Niemcy, zarejestrowana pod numerem HRB 98935, NIP: PL 5263062231.

Ze względu na bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników GLS wprowadzona została również opcja odstawienia podczas dostawy, w której odbiorca nie skorzystał z usługi FlexDeliveryService, a odbiorca lub kurier będą się obawiali wzajemnego kontaktu (np. dostawa do miejsca kwarantanny). Niektóre punkty ParcelShop / Szybkiej Paczki mogą być nieczynne.


2. Formy płatności

2.1 E-przelewem.

2.2 Przelewem tradycyjnym w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia – informacje do dokonania przelewu podane przy finalizowaniu zamówienia.

2.3 W punkcie stacjonarnym (np. na poczcie, w banku) za pomocą wygenerowanego formularza przelewu w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

2.4 Wszystkie płatności obsługuje Przelewy24.


3. Zwroty

3.1 W przypadku konsumenckiego prawa odstąpienia, zwrot dokonywany jest w ciągu 14 dni od otrzymania nagrody, za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej na formularzu zwrotu dostarczanym razem z nagrodą. W przypadku zwrotów nagród sprzedawcy Cadooz GmbH wymagany numer Klienta to: 53212. Zwrot u sprzedawcy Cadooz GmbH jest bezpłatny.

3.2 W przypadku reklamacji (np. towar uszkodzony, wada), zgłoszenie musi zostać dokonane w ciągu roku od wykrycia wady, najpóźniej w ciągu 2 lat od otrzymania nagrody. Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza kontaktowego lub pod numerem telefonu 801 044 440 (koszt połączenia wg taryfy operatora).


Powrót na stronę główną -> PAYBACK

Powrót do -> sklepu z nagrodami PAYBACK