1.1 Nagrody PAYBACK (Cadooz): darmowa dostawa kurierem GLS, wyłącznie na terenie Polski, zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności (z możliwością przedłużenia do 21 dni).
1.2 Nagrody BP: darmowa dostawa kurierem DHL, wyłącznie na terenie Polski, zazwyczaj w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania płatności (z możliwością przedłużenia do 21 dni).
1.3 Ze względu na panującą sytuacje zachęcamy do skorzystania z usługi kurierskiej FlexDeliveryService, która umożliwia Kurierowi pozostawienie paczki w bezpiecznym miejscu bez podpisu odbiorcy.
Aby aktywować tę opcję, należy, po złożeniu zamówienia, otworzyć pierwszy e-mail od GLS, a następnie przejść do możliwości zarządzania swoją przesyłką.
W przypadku wyboru FlexDeliveryService Kurier dostarczy przesyłkę np. pod drzwi, na taras, bez ryzykownego i zbędnego kontaktu osobistego. Usługa dotyczy doręczeń do domów i mieszkań. W przypadku doręczeń do firm ograniczamy kontakt kuriera do jednej wyznaczonej osoby i miejsca (np. recepcja budynku).
Ze względu na bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników GLS wprowadzona została również opcja odstawienia podczas dostawy, w której odbiorca nie skorzystał z usługi FlexDeliveryService, a odbiorca lub kurier będą się obawiali wzajemnego kontaktu (np. dostawa do miejsca kwarantanny). Niektóre punkty ParcelShop / Szybkiej Paczki mogą być nieczynne.
2. Formy płatności
2.1 E-przelewem.
2.2 Przelewem tradycyjnym w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia – informacje do dokonania przelewu podane przy finalizowaniu zamówienia.
2.3 W punkcie stacjonarnym (np. na poczcie, w banku) za pomocą wygenerowanego formularza przelewu w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
2.4 Wszystkie płatności obsługuje Przelewy24.
3. Zwroty
3.1 W przypadku konsumenckiego prawa odstąpienia, zwrot dokonywany jest w ciągu 14 dni od otrzymania nagrody, za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej na formularzu zwrotu dostarczanym razem z nagrodą. W przypadku zwrotów nagród sprzedawcy Cadooz GmbH wymagany numer Klienta to: 53212. Zwrot u sprzedawcy Cadooz GmbH jest bezpłatny.
3.2 W przypadku reklamacji (np. towar uszkodzony, wada), zgłoszenie musi zostać dokonane w ciągu roku od wykrycia wady, najpóźniej w ciągu 2 lat od otrzymania nagrody. Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza kontaktowego lub pod numerem telefonu +48 22 339 63 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora).