Nowa strona i aplikacja

Dlaczego zmieniliśmy stronę PAYBACK

Zmieniliśmy naszą stronę, by była bardziej czytelna i przyjazna dla użytkowników. Zmiany obejmują: szatę graficzną, nawigację oraz funkcjonalności takie jak np. nowy sposób prezentacji kuponów i personalizację pod kątem prezentacji ofert dopasowanych do użytkowników Programu. Dzięki temu możesz jeszcze lepiej odnaleźć się w świecie korzyści naszego Programu.

Proces wyłączenia starej strony

Proces zmiany serwisu www oraz aplikacji podzielony został na etapy:

I etap - przed przerwą techniczną od 7 do 12 października.
W tym czasie, ze względu na nadchodzącą przerwę techniczna zakończyła się ważność kuponów i ofert promocyjnych.

II etap - przerwa techniczna w dniach od 12 do 14 października.
W trakcie przerwy technicznej strona PAYBACK była niedostępna. W tym czasie nadal można było zbierać punkty za zakupy u partnerów stacjonarnych, przy użyciu plastikowej karty lub karty dostępnej w aplikacji. Punkty zbierane podczas przerwy technicznej zostały naliczone do 16 października 2019.

III etap - premiera strony PAYBACK w nowej odsłonie- 14.10.2019
Od tego dnia dostępna jest większość funkcjonalności konta, w tym:

  • logowanie - możliwe przy użyciu dotychczasowych danych
  • rejestracja
  • sprawdzenie stanu konta
  • zbieranie punktów i ich wymiana na zakupy i nagrody

Kupony promocyjne uzupełniane będą sukcesywnie do 7 listopada 2019

Dlaczego zmieniliśmy aplikację PAYBACK

Zmieniliśmy naszą aplikację, by była bardziej czytelna i przyjazna dla użytkowników. Nowa aplikacje została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami i w oparciu o najlepsze praktyki PAYBACK z różnych rynków. Wykorzystaliśmy je, aby zaproponować uczestnikom Programu nową, bardziej intuicyjną i funkcjonalną wersję aplikacji.

Zmiany obejmują: szatę graficzną, nawigację oraz funkcjonalności.

Proces zmiany aplikacji mobilnej

Proces zmiany aplikacji podzielony został na etapy:

I etap- przed przerwą techniczną - od 7 do 12 października 2019.
W tym czasie, ze względu na nadchodzącą przerwę techniczna zakończyła się ważność kuponów i ofert promocyjnych

II etap- przerwa techniczna w dniach - od 12 do 14 października 2019
W czasie przerwy technicznej aplikacja mobilna nie była dostępna. Dzięki udostępnionemu na ekranie głównym aplikacji kodowi kreskowemu karty, jej użytkownicy mieli możliwość zbierania punktów w trakcie zakupów w punktach stacjonarnych.

III etap- premiera aplikacji w nowej wersji - 14 października 2019
Aby korzystać z aplikacji w nowej wersji należy ją zaktualizować lub, w zależności od ustawień w telefonie, aplikacja powinna zaktualizować się automatycznie sama. W nowej wersji aplikacji dostępna jest większość funkcjonalności konta, w tym:

  • logowanie - możliwe przy użyciu dotychczasowych danych
  • rejestracja
  • zbieranie punktów i ich wymiana na zakupy i nagrody

Kupony promocyjne uzupełniane będą sukcesywnie do 7 listopada 2019

Zbieranie punktów w czasie przerwy technicznej

Zbieranie punktów w czasie przerwy technicznej było możliwe tylko w przypadku zakupów u partnerów stacjonarnych PAY- przy użyciu karty dostępnej w aplikacji lub karty plastikowej. Punkty zebrane w czasie przerwy technicznej zostały naliczone do 16 października 2019.

Zmiana strony i aplikacji, a stan punktów PAYBACK

Zmiana serwisu www nie ma wpływu na stan konta PAYBACK i liczbę zebranych punktów.

Punkty zbierane u partnerów stacjonarnych PAYBACK, w czasie przerwy technicznej przy użyciu plastikowej karty lub karty z kodem kreskowym dostępnej w aplikacji zostały naliczone do 16 października 2019.

Powrót do poprzedniej wersji aplikacji

Powrót do poprzedniej wersji aplikacji nie jest możliwy. Aby dalej korzystać z aplikacji należy ją zaktualizować, lub, w zależności od ustawień w telefonie, aplikacja powinna zaktualizować się automatycznie sama.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skorzystaj z formularza kontaktowego. Skontaktujemy się z Tobą i z chęcią pomożemy!