Gdzie mogę sprawdzić liczbę zebranych punktów PAYBACK?

Liczbę zebranych punktów PAYBACK można sprawdzić w trzech miejscach:


-po zalogowaniu, na stronie PAYBACK.pl. Liczba zebranych punktów jest widoczna w prawym górnym rogu strony. Po kliknięciu w liczbę punktów zostajemy przeniesieni do indywidualnej historii transakcji „Moje punkty”, gdzie wyświetlone są wszystkie transakcje z punktami PAYBACK,

-na analogicznym ekranie aplikacji mobilnej PAYBACK (saldo punktowe jest widoczne w prawym górnym rogu aplikacji, a po jego kliknięciu zostajemy przekierowani na ekran ze szczegółowym zestawieniem wszystkich transakcji z kartą PAYBACK),

-na rachunku, po transakcji z kartą PAYBACK, dokonanej u jednego z Partnerów stacjonarnych Programu.

Rodzaje punktów w Programie PAYBACK

W sekcji „Moje punkty” otrzymujemy informacje o wszystkich transakcjach z punktami PAYBACK. Część z nich może pojawić się z opóźnieniem do 30 dni, jednak zdecydowana większość powinna być widoczna maksymalnie po kilku dniach.


Jeśli po upływie 30 dni nie widzisz transakcji na swoim koncie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (dane kontaktowe dostępne w ostatniej części artykułu).

W PAYBACK wyróżniamy dwa rodzaje punktów:

- punkty bazowe – punkty za wszystkie zakupy u Partnerów Programu PAYBACK (z wyłączeniem wyjątków, np. artykuły tytoniowe w Kaufland), obliczane na podstawie stałego przelicznika (np. 1 punkt PAYBACK za każde wydane 3 zł w Kauflandzie), dostępnego na stronie danego Partnera na PAYBACK.pl lub w punktach sprzedaży partnerów stacjonarnych,

- punkty promocyjne – dodatkowe punkty (pokazywane obok punktów bazowych) za transakcje wykonane z kuponem PAYBACK, spełniające warunki danego kuponu (informacje dostępne w regulaminie każdego z kuponów). Jeśli nie wiesz, czym są kupony i jak z nich korzystać – kliknij tutaj.


Punkty bazowe i promocyjne w zakładce „Moje punkty” na WWW PAYBACK.pl i w aplikacji mobilnej PAYBACK są w większości przypadków sumowane i widoczne w postaci jednego wiersza, po kliknięciu w który zostaje wyświetlona informacja o liczbie zdobytych punktów bazowych i promocyjnych.


W przypadku niektórych promocji, punkty bazowe i promocyjne mogą być widoczne w osobnych wierszach, które pojawiają się historii transakcji w różnych terminach (np. Amazon.de i dodatkowe punkty za wykorzystanie kuponu na pierwsze zakupy).

Czemu niektóre punkty mają status - zablokowane?

W historii transakcji (zakładka „Moje punkty”) na WWW i w aplikacji mobilnej PAYBACK, poszczególne transakcje mogą być specjalnie wyróżnione:


- w aplikacji mobilnej - poprzez znaczek gwiazdki - „*”

- na PAYBACK.pl – z adnotacją - „Punkty oczekujące”, i podświetleniem liczby punktów jasno niebieskim kolorem


Transakcje oznaczone w ten sposób, zawierają informacje o spodziewanej liczbie punktów – to tzw. punkty zablokowane, jakie dostaniemy za usługę / zakupy po upływie określonego czasu.


Do momentu odblokowania, pula punktów zablokowanych nie jest jeszcze dostępna do wykorzystania (np. na płatność za Nagrody PAYBACK). Czyli nie jest wliczana do ogólnej sumy punktów, jakie są dostępne na naszym koncie, natomiast jest widoczna jako punkty dodatkowe w zakładce „Moje punkty” na WWW i w aplikacji mobilnej PAYBACK.

Czemu punkty są blokowane?

Punkty są blokowane na czas potrzebny PAYBACK na zweryfikowanie, czy zakupione towary nie zostały zwrócone do sklepu lub czy zakupiona usługa została wykonana zgodnie z zamówieniem.


Czas blokady punktów zależy bezpośrednio od Partnera, u którego dokonaliśmy danej transakcji. Większość punktów zablokowanych jest odblokowywana po okresie nie dłuższym niż 60 dni. Jednak jest kilka wyjątków:


- Booking.com i Rentalcars.com – po dokonaniu transakcji u wskazanych Partnerów, w historii transakcji powinna pojawić się informacja o dokonanym zakupie, lecz bez liczby punktów. Te zostają naliczone po upływie 35 dni od dnia wyjazdu

- Hotels.com, Travelplanet, Travelist, Selectcamp – punkty zablokowane pojawią się w historii transakcji do 30 dni od dnia wykonania transakcji, natomiast są odblokowywane dopiero po upływie 12 miesięcy od dnia wyjazdu,

- Orange – punkty zablokowane pojawią się w historii transakcji do 30 dni od dnia wykonania transakcji, natomiast są odblokowywane po upływie 75 dni od momentu wykonania transakcji,

- Zalando Lounge i Nju Mobile- punkty zablokowane pojawią się w historii transakcji do 30 dni od dnia wykonania transakcji, natomiast są odblokowywane po upływie 100 dni.


Co zrobić, jeśli nie widzę transakcji dokonanej z PAYBACK?

Pamiętaj: jeśli dokonałeś zakupów online i maksymalnie po 30 dniach nie widzisz ich w swojej historii transakcji, skontaktuj się drogą telefoniczną (801 044 440 - koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Przygotuj wcześniej wszystkie niezbędne informacje:


- numer karty PAYBACK, na której powinna zostać zarejestrowana transakcja

- numer zamówienia (otrzymany e-mailem od Partnera jako potwierdzenie zamówienia)

- kwotę transakcji

- datę transakcji

- nazwę partnera

- adres mailowy, na który zostało przesłane potwierdzenie zamówienia



W przypadku problemów z zakupami na Allegro, kliknij tutaj.