Dlaczego nie naliczyły mi się punkty?

W kontekście udanych zakupów w Sklepach Online, warto wziąć pod uwagę wszystkie elementy, które mogą wpłynąć negatywnie na proces naliczania punktów PAYBACK. Poniżej prezentujemy kilka najważniejszych informacji:


- Nadpisanie ostatniego źródła ruchu – jak wspomnieliśmy w sekcji „Jak robić zakupy w Sklepach Online”, warunkiem naliczenia punktów PAYBACK jest uzyskanie informacji od sklepu o wykonaniu transakcji po przejściu (ostatni klik) przez PAYBACK. W momencie, w którym przed finalizacją transakcji przeglądamy inne strony internetowe (porównywarki cen, strony kodami rabatowymi i inne) często następuje nadpisanie ostatniego źródła ruchu, przez co sklep identyfikuje transakcję, jako wykonaną z innego źródła ruchu niż PAYBACK i nie przesyła do nas informacji o naliczeniu punktów Uczestnikowi Programu. Co za tym idzie - podczas zakupów w Sklepach Online nie otwieraj innych kart ani okien w swojej przeglądarce,


- Adblock – przed przejściem z PAYBACK.pl do wybranego sklepu, koniecznie sprawdź czy masz zainstalowany adblock. Jeśli tak, wyłącz go na czas zakupów lub dodaj PAYBACK.pl do listy wyjątków. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, sprawdź przygotowaną przez nas instrukcję tutaj,


- Wtyczki do przeglądarek – niektóre dodatki do przeglądarek, szczególnie te pochodzące od Programów typu cashback, nadpisują źródła ruchu. Jeśli korzystasz z tego typu dodatków, wyłącz je przed dokonaniem zakupów z PAYBACK,


- Inne – jeśli planujesz zrobić zakupy na Allegro, zapoznaj się ze specjalnie przygotowaną instrukcją o zakupach u tego Partnera, dostępną tutaj.

Kiedy moje punkty zostaną odblokowane i czemu je blokujecie?

Punkty za zakupy w Sklepach Online są blokowane (punkty oczekujące) na czas potrzebny PAYBACK na zweryfikowanie, czy zakupione towary nie zostały zwrócone do sklepu. Nie możesz ich wtedy użyć, ale bez obaw - możesz je zobaczyć na swoim koncie punktowym. Zazwyczaj, czas oczekiwania wynosi od 35 do 60 dni.

Co zrobić, jeśli punkty się nie naliczyły?

Pamiętaj: jeśli dokonałeś zakupów online i maksymalnie po 30 dniach nie widzisz ich w swojej historii transakcji, skontaktuj się drogą telefoniczną (801 044 440 - koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Przygotuj wcześniej wszystkie niezbędne informacje:


- numer karty PAYBACK, na której powinna zostać zarejestrowana transakcja

- numer zamówienia (otrzymany e-mailem od Partnera jako potwierdzenie zamówienia)

- kwotę transakcji

- datę transakcji

- nazwę partnera

- adres mailowy, na który zostało przesłane potwierdzenie zamówienia


W przypadku problemów z zakupami na Allegro, kliknij tutaj.

Jak pomnażać punkty PAYBACK (punktować szybciej)?

Czy wiesz, że możesz punktować szybciej dzięki eKuponom? eKupony to specjalne oferty naszych Partnerów, które musisz aktywować (tj. kliknąć w przycisk Aktywuj Kupon) przed zakupem, aby otrzymać promocyjne punkty. Punkty, które możesz otrzymać dzięki danej ofercie są widoczne na przodzie eKuponu. Informację dot. sposobu i terminu naliczenia punktów znajdziesz w regulaminie kuponu po kliknięciu w przycisk „Więcej”.

Jak korzystać z Kuponów PAYBACK?

1. Aktywuj Kupon

Wybierz interesujący Cię kupon z naszej listy i kliknij przycisk Aktywuj Kupon. Od tej pory oferta jest już aktywna do czasu wygaśnięcia (data widoczna na kuponie).


2. Zrób zakupy

Aby otrzymać punkty promocyjne, zrób zakupy zgodnie z informacją widoczną na aktywowanym kuponie. Podczas jednej transakcji może być użyty tylko jeden kupon. Pamiętaj, większość ofert ma swój termin ważności, a o kolejności naliczenia punktów z eKuponów decyduje kolejność ich aktywacji. Oznacza to, że gdy aktywujesz kilka kuponów pozwalających zdobyć punkty u danego Partnera, otrzymasz punkty z kuponu aktywowanego w pierwszej kolejności.


- Kupon jednokrotnego użytku

Punkty z kuponu jednokrotnego otrzymujesz za pierwszy zakup u danego Partnera w okresie ważności kuponu.


- Kupon wielokrotnego użytku

Punkty z kuponu wielokrotnego otrzymujesz za każdy zakup u danego Partnera w okresie ważności eKuponu. Wyjątkiem jest sytuacja, w której l. premiowanych transakcji jest limitowana. Informacje o ewentualnym limicie znajdziesz w regulaminie eKuponu wielokrotnego użytku (po kliknięciu Więcej).


3. Zdobądź punkty!

Jeśli wszystko poszło sprawnie, w ciągu kilku dni, w historii transakcji powinna pojawić się informacja o dokonanym zakupie. Punkty automatycznie trafią na Twoje konto, a Ty jesteś o krok bliżej od odbioru wymarzonej nagrody!